Het secretariaat heeft een ondersteunende functie voor het bestuur, de algemeen directeur en de andere gemeentelijke diensten.

De belangrijkste opdracht van het secretariaat is het voorbereiden en het verwerken van beslissingen van de gemeenteraad en het college van burgemeester en schepenen.

Het secretariaat coördineert ook de inkomende briefwisseling van het gemeentehuis. Daarnaast worden hier ook de materiaalaanvragen van verenigingen verwerkt.

De bode zorgt voor de gemeentelijke postbedeling.

Contact

Secretariaat
Vrijheid 29
2370 Arendonk

014 40 90 63
secretariaat@arendonk.be

Toon op kaart

Openingsuren

Ma.
09u00 - 12u00
Di.
09u00 - 12u00
Wo.
09u00 - 12u00
Do.
09u00 - 12u00
18u00 - 20u00
Vr.
09u00 - 12u00

Sluitingsdagen

Do. 13 mei 2021
Vr. 14 mei 2021
Ma. 24 mei 2021
Wo. 21 juli 2021
Ma. 6 september 2021
Di. 7 september 2021
Wo. 8 september 2021
Ma. 1 november 2021
Di. 2 november 2021
Do. 11 november 2021
Vr. 12 november 2021
Ma. 18 april 2022
Alle sluitingsdagen

Medewerkers