Het secretariaat heeft een ondersteunende functie voor het bestuur, de algemeen directeur en de andere gemeentelijke diensten.

De belangrijkste opdracht van het secretariaat is het voorbereiden en het verwerken van beslissingen van de gemeenteraad, de raad voor maatschappelijk welzijn, het college van burgemeester en schepenen en het vast bureau.

Het secretariaat coördineert ook de inkomende briefwisseling van het gemeentehuis. Daarnaast worden hier ook de materiaalaanvragen van verenigingen verwerkt.

Contact

Secretariaat
Vrijheid 29
2370 Arendonk

014 40 90 63
secretariaat@arendonk.be

Toon op kaart

Openingsuren

Ma.
09u00 - 12u00
Di.
09u00 - 12u00
Wo.
09u00 - 12u00
Do.
09u00 - 12u00
18u00 - 20u00
Vr.
09u00 - 12u00

Sluitingsdagen

Di. 1 november 2022
Wo. 2 november 2022
Vr. 11 november 2022
Ma. 26 december 2022
Ma. 2 januari 2023
Ma. 10 april 2023
Ma. 1 mei 2023
Do. 18 mei 2023
Ma. 29 mei 2023
Di. 11 juli 2023
Vr. 21 juli 2023
Di. 15 augustus 2023
Alle sluitingsdagen

Medewerkers