Door de maatregelen rond het coronavirus werken de diensten burgerzaken en grondgebiedszaken (enkel voor professionelen) voorlopig op afspraak. Meer info
Burgerzaken
Bij de dienst burgerzaken kan je terecht om de nodige formaliteiten in orde te brengen voor elk aspect uit het leven. Ga je verhuizen of heb je een nieuwe identiteitskaart nodig? Wil je je registreren als orgaandonor of ga je trouwen? Dan ben je bij de dienst burgerzaken aan het juiste adres.
Let op! Door de maatregelen tegen het coronavirus werkt de dienst burgerzaken voorlopig enkel op afspraak. Een afspraak maken, kan telefonisch op 014 40 90 72 of per mail via burgerzaken@arendonk.be.
Openingsuren
- Ma.
- 09u00 - 12u00
- Di.
- 09u00 - 12u00
- Wo.
- 09u00 - 12u00
- Do.
- 09u00 - 12u00
- 18u00 - 20u00
- Vr.
- 09u00 - 12u00
Sluitingsdagen
- Ma. 8 maart 2021
- Ma. 5 april 2021
- Do. 13 mei 2021
- Vr. 14 mei 2021
- Ma. 24 mei 2021
- Wo. 21 juli 2021
- Ma. 6 september 2021
- Di. 7 september 2021
- Wo. 8 september 2021
- Ma. 1 november 2021
- Di. 2 november 2021
- Do. 11 november 2021
- Vr. 12 november 2021