Bij de dienst burgerzaken kan je terecht om de nodige formaliteiten in orde te brengen voor elk aspect uit het leven. Ga je verhuizen of heb je een nieuwe identiteitskaart nodig? Wil je je registreren als orgaandonor of ga je trouwen? Dan ben je bij de dienst burgerzaken aan het juiste adres.

Let op! Door de maatregelen tegen het coronavirus werkt de dienst burgerzaken voorlopig enkel op afspraak. Een afspraak maken, kan telefonisch op 014 40 90 72 of per mail via burgerzaken@arendonk.be.

Contact

Burgerzaken
Vrijheid 29
2370 Arendonk

014 40 90 73
burgerzaken@arendonk.be

Toon op kaart

Openingsuren

Ma.
09u00 - 12u00
Di.
09u00 - 12u00
Wo.
09u00 - 12u00
Do.
09u00 - 12u00
18u00 - 20u00
Vr.
09u00 - 12u00

Sluitingsdagen

Do. 24 december 2020
Vr. 25 december 2020
Do. 31 december 2020
Vr. 1 januari 2021
Ma. 5 april 2021
Do. 13 mei 2021
Ma. 24 mei 2021
Wo. 21 juli 2021
Ma. 1 november 2021
Di. 2 november 2021
Do. 11 november 2021
Alle sluitingsdagen

Medewerkers